Im back, NYTT liv vilken vändning!

Hey på er mina raringar!
 
phu just nu är jag så slut att jag bara känner för att spy PÅ RIKTIGT!
Gymmet tog död på mig!
Började jobba idag första dagen efter min sjukskrivning jag haft i 2 veckor.
 
Efter att ha ändrat kost, börjat träna ordentligt så har jag förändrats helt och hållet.
Jag är glad, jävligt glad hela tiden.. och jag ser allt bara positivt just nu.
 
Som i morse, jag bara flög upp ur sängen och tänkte fan vilken härlig dag.
Det var för mig faktiskt riktigt länge sedan..
 
Sa även upp mig på jobbet idag, då det är nästan exakt en månad kvar tills skolan börjar.
Det ändes väldigt skumt att skriva på det där pappret, då jag trivs så otroligt bra där borta:/
 
Men detta kommer väl antagligen leda till något bra eftersom jag haft sådant flyt nu på senaste tiden.
Då resterande år har vart totalt piss, inte karriärmässigt utan känslomässigt och jag är en känslomänniska..
 
jag fick besked från CSN idag med, så allt e klart nu är det bara skolan som ska ge ett godkännande:)
Skönt!
 
Ska bli så otroligt kul och spännande att sätta sig vid skolbänken igen vilket jag ALDRIG trodde jag skulle göra.
 
JAg är rätt så stolt över mig själv just nu:)
 
Och så har jag hittat världens bästa mat!
Råkost-sallad<3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Vad fin du är :)

2012-10-16 @ 05:07:29
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Malou

Det är nåt speciellt som händer när man fotar sig själv i spegeln, men du är nog som jag o skiter i tandkrämsfläckar osv,,, lite som ett filter från Instagram:-) Lev väl, möt livet och idioter ( människor som enbart är avundsjuka) med ett leende:-) Med vänlig hälsning, Malou

2012-10-16 @ 08:03:14
Postat av: Anonym

vart gymmar du någonstans? och är det ett gym du rekommenderar? vore roligt att veta! svara gärna i ett inlägg :)

2012-10-17 @ 21:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0