Inte vilken söndag som helst...

Idag är det inte vilken söndag som helst!
Utan det är dags för förändring!
 
För första gången på riktigt länge jag kände en sådan innre styrka och lycka som idag!
Och inget kommer kunna ta den här kännslan ifrån mig på ett bra tag:)
 
Tror de har med att göra att jag vågade att träffa nya människor och släppa in dem på mig igen.
Har ju vart typ folkskygg och inte låtit någon komma mig nära på det sättet sedan jag blev sviken av "den" där...
 
Kändes bra och jag hoppas jag kan börja våga lita på människor igen..
Tack casy för en jätte rolig kväll igår.
 
Tjejer me silikon bröst har helt enkelt roligare haha:D

Kommentarer
Postat av: Casy

Tack själv pudding ;D <3

2012-10-10 @ 18:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0