ja jag är en helt normal tjej jag med....

hallå på er!
fy fan va kallt det är ute, jag avlider och går i ide på riktigt snart..
 
Har precis gjort grönsakssoppa och ska snart fixa klart allt för kvällens gig i karlstad
http://www.facebook.com/events/404406589608443/
 
än så länge är 2000 biljetter sålda så de blir nog nice;)
 
Men sen är det många av er som jag förstått som tror att jag klär mig som jag gör på mina bilder vardagligen...
Och vad ska jag säga? nej, men jag älskar dessa snygga kläder som framhäver kvinno kurvor oavsett vem som bär upp dessa kläder.
 
 köpte en as go tröja igår som jag älskade texten på WHO IS WHO


 
 
Annars till vardags klär jag mig oftast i helt vanliga kläder, men sen så har ju jag mycket av mina "utmanande" eller såkallade slamp kläder och kombinerar med kavajer,koftor, jeans osv just för att de e min stil och jag trivs i.
 
sen att mitt liv skulle vara bus enkelt och en dans på rosor för att jag e modell, visst de skulle kunna vara det som man inte hade någon självrespekt alls...
 
Så mycket har jag  fått jobbat mig till + att de går inte att leva ett värdigt liv enbart på modellandet visst jag har alltid klarat mig men mycket mer är det ju faktiskt inte... är ju betalt per uppdrag så ena månaden kan de va toppen sedan de kanske ruttet 2 månader så ett normalt jobb behövs ju iallafall för mig då jag vill leva på ett visst sett.. men visst man klarar sig ju som sagt..
+ att man slipper ta en massa onödiga skit uppdrag och vika ut sig för en 5a på nätet^^
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anders H

...gisses, efter att ha betalt till CSn och se så mycket av mina pengar försvinna, sökte jag på "jag hatar CSN" och hamnaa på någon vänster på din Blog.
En vacker överraskning!

2013-05-29 @ 20:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0