Läskigt å tvätta...

Halloj på er babes!
Idag har jag jobbat med min förjävliga huvudvärk. förstår inte när den ska ge sig?
 
Aja så drog jag hem och börja tvätta uppe på den läskiga vinden!
Ursh för det första e jag lite sjuk i huvudet som ni vet men jag är rädd för tvättmaskiner, för engång när jag va liten så hoppade den vi hadde ute runt i tvättstugan så jag blev skiträdd.
 
Sedan så uppe på vinden är de jätteläskigt och mörkt och jag hatar att vara själv.
 
Sen låter det som om den här gubben skulle vara där uppe:S
 
 
 
Och som tur är så slutar collin tidigare så han ska få följa med mig upp och fortsätta där uppe.
Sen ska vi ha lite kvalitets tid, då vi båda jobbar om varandra helatiden :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0