Sjukhuset- jävla Pensionärs fi**a!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Började dagen med att gå upp skicka i mig en alvedon och vänta på att min doktor skulle ringa.
Då jag igår kväll/ natt blev jätte förkyld och huvudvärken kom tillbaka.
Så kl 12 fick jag tid där wiee.
 
Satt mig på bussen som för övrigt var tom, 4 sätena fram, som finns på varsin sidadå det ärtvå säten frammåt och 2 bakåt.. som på nästan alla bussar. även finns de 4 till sådanna säten längre bak i bussarna.
Så sitter jag där på höger sida med fötterna upp emellan sätet och boxen de som säterna är monterade på.
 
Bussen stannar och jag kollar upp på agda 93 som står där me käppen och betalar, plötsligt får hon sug i blicken och på någon sekund är hon framme och slår med sin käppjävel allt hon orkar rakt över min fot och skriker - ta ned fötterna från sätet, det här är peinsionärs platser.
Då jag skriker men fö fan slåss inte kärring jävel.
De är väl bara att du sätter dig på sätena på vänster sida..
Men hon satt sig precis brevid mig och satt och svor om oss ungdomar och hur jävla oförskämda osv vi är.
 
 
Det bara koka i mig för jag har inte gjort något fel. jag kan förstå om det var den ända platsen på bussen, men man behöver ju inte slåss för det man kan säga snällt tycker jag.
Så tankarna bara snurra i mig ju mer värken pulserade i foten, ska jag ta käppen och slå till kärringen så hon får se hur de känns?
Men så gör man ju inte...
 
MEn sen fick hon höra om hur mycket jag skulle vilja dra käppen över na och hur hon och andra pensionärer fan inte kan bete sig.
Ursh
 
Jag har alltid haft respekt för äldre osv men den där kärringen skulle behöva få sig en rejäl läxa...
 
men iallafall jag går av bussen och känner hur ont det gör precis dör hon slog me käppen, precis vid böjen mellan ben och fot.
 
Kommer in till min doktor gapskrattar och berätta för henne vad som hänt och att jag faktiskt har ont.
Vilket kändes väldigt pinsamt att "agda 93" spöa mig haha.
 
Men då har kärringen lyckats gett mig en stukning på foten!?
HAHAHA hur stora är oddsen liksom?
 
Nä ursh, iallfall var på kontroll hos doktorn som nu gav mig ny medicin och antibiotika osv.
Sedan skicka hon mig till ögonläkarn där jag fick årets skratt attack!
Fy fan va jag ser dåligt på långt håll^^
inte konstigt att man missa avfarter när man ört bil osv :)
 
Så nu blir det att fixa linser och då jag inte får köra bil alls eller något utan glasögon eller linser...
^^
 
Nä men de va en sjuk dag faktiskt, och jag va så arg på den där tanten men nu tycker jag de bara e kul.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Vilken jävla kärring :/

2012-10-16 @ 18:31:30
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Annika från lilla skåne

Vet hur det känns.
Satt på en buss på väg till ikea i malmö (med ett redan dåligt knä så jag kunde inte stå upp), sitter på yttersta sättet av två, med musik i öronen o läser så jag hör inte hur där kommer en tant på typ 95. Tanten slår mig över mitt redan onda knä o kräver att få sitta ytterst. Jag snäll nog trots smärta kasa in o när jag ska gå av bussen så säger jag till henne att den dagen jag respekterar äldre är när dem respekterar mig ( hon hade ältat samma sak om ungdomar till mig som till dig) o att hon skulle vara glad att jag inte anmälde henne till polisen för misshandel...
Slutatde med att jag hoppade på kryckor i 3 v

2012-10-16 @ 19:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0