Va hände i helgen? blev jag blond? börjat strippa?

Sådär nu tänkte jag berätta lite om min Helg!
Har ju haft sådan frukansvärd huvudvärk de senaste dagarna som migrän fast värre, och sist jag hade det såhär så fick ju pappa köra in mig till akuten då de misstänkte  hjärnblödning..
 
Men nu har jag mer ont vid ögonen och inte lika ont på sidan av huvudet så jag börjar fundera på om det är min syn som spökar, eller om de beror på jobbet..
 
MEn var iallfall i Enköping i fredags och skara på lördagen.
Allt funka ju kanoners med partyfamiljen som vanligt:)
De sjukaste va att efter att ha spenderat hela helgen med dem så saknade jag dem redan igår när jag kom hem.
 
På lördagen fläska vi fram blondering 
som några av er såg på facebook.
men det var inte jag utan jag färgade håret på alice:D
 
Senare på kvällen drog vi till klubben och där hitta jag en sån här rolig
MEn för det betyder det inte att jag strippar,är hora, eller slampig. då klubben var helt tom när vi riggade ställde jag mig bara där så tog de kort bara en lite pose:D är ju alltid kul å se folks reaktioner.
Vilket den här gången blev svajigt men jag kan tala om för er att jag säljer inte sex, utan det har jag helt gratis med min pojkvän.
Slampa är ett beteende och sitter inte i utseende eller kläder och strippar gör jag inte heller eftersom jag behåller mina kläder på under hela arbetstiden.
och ev efter arbetstid kan de va så att jag tar av mig naken för att duscha men det beror helt och hållet på om jag orkar eller inte;)
 
Iallfall helgens outfit: 
 
Måste passa på och berömma min underbara älskling som gick hem ifrån jobbet spontant idag och kom hem med en stor godispåse och hallonsoda till mig nu när jag har mått så dåligt<3 gulligt gjort..
 

Kommentarer
Postat av: Wilda Crazy

Gillar din blogg :)

2012-10-01 @ 22:16:05
URL: http://gangsterbrud.blogg.se/
Postat av: Kjell Zlangen Olsson @ fb

najs :) gullig pojkvän som du har :D vem är den lyckjlige? =) ta hand om dig!

2012-10-01 @ 22:21:08
Postat av: Jenne

Hej finis !
Just nu har jag frågestund i min blogg, http://jennee.blogg.se/2012/october/fragestund.html#comment !

Skulle vara kul om du ville ställa en fråga eller två !

Kram ! ♥

2012-10-02 @ 10:31:58
URL: http://jennee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0