Woop woop halloween kostym beställd;)

Sådär nu har jag beställt min halloween kostym;)
Kommer bli sååå bra hihi.
 Blev faktiskt något som jag la upp i listan här om dagen.
hihi
 
Men men nu ska jag dra iväg å gymma lite me jobbet sen ska jag försöka hitta ett par skor, eller kanske assa mys tröjor och sockor eller.... aa haha de jag behöver^^
jag har ju en förkärlek till att köpa en massa underkläder istället för de jag behöver, för man blir ju inte speciellt varm av de haha.
 
men men sen ska jag sola och bara softa tänkte jag.
Drömde en så sjuk dröm i natt om att jag var jätte,jätte.jätte brun så ska satsa på att bli det då..
 
Aja men v hörs senare:)
 
Glöm inte kolla in min facebook sida;)
http://www.facebook.com/missbillstrom
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0