Bh shopping (Varning för bröst)

Igår efter jobbet drog jag och maddooo ut på stan på bh shopping.
eller JAKT snarare...
 
JAg envisades med att gå till alla vanliga butiker, newyorker,hm, osv för att försöka kläma mig in i deras största och inbilla mig att de passar men jag måste sy in dem bak bara...
 
Fuck that säger jag bara inte fan fick de plats:/
 
Så fick dra till change och köpa en vanlig svart bh, jag som innan hade 65F får nu använfa mig av 70 H istället.
De har växt en aning.....
 
70H e ju för fan inte ens på kartan i mitt huvud?
de e ju fan sjukt, typ sånt som bara gammla tjocka tanter har :S
 
men endå tycker jag inte de ser så stort ut faktiskt..
 


















 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Anttila

Hehe men Sara jag är ingen gamal tant och jag har haft bh storlek 80H i flera år även I innan jag gick ner lite i vikt då jag är gravid vet jag inte nu vad jag har men man behöver inte vara tant och kanske är tjock men dem är inte hängiga heller:) älskar Mona bröst hehe:)

2012-09-12 @ 11:26:48
Postat av: Kjell Zlangen Olsson @ fb

snygg BH och fina former :) du har grym figur o grymma kurvor :) men icke att förglömma... en grym blogg å skön personlighet :) fortsätt va den DU är!

2012-09-13 @ 09:35:15
URL: http://welcome.to/slangen
Postat av: mercy

du har rätt, de ser faktiskt inte så stora ut, känns som att du skulle kunna gå upp till typ J-kupa för att faktiskt få lite "ordentlig" utmärkande byst.

2012-09-13 @ 20:54:49
Postat av: mikael

du är grym snygg

2012-09-15 @ 13:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0