Britney spears...pole dance!

Det finns faktiskt en artist här i världen som jag verkligen inte fattat tycke för.
Dels för att jag tycker de låter som att hon håller för näsan när hon sjunger, eller använder bäbisröst typ...
Sedan tycker jag att hon alltid har sett så.. trasig ut:/
Hon har alltid haft halvtaskiga hårförlängningar,utväxt och sådant..
Nä och så att hon är lite småfet och ska krypa runt i minimala kläder gör ju inte saken bättre..
 
Men men har iallfall hittat en brud som vill vara som henne 100 grr skabbigare och skäms inte för något. kanske vore något för scandalbeauties att satsa på?
Hon visar sig säker för en 10a
 
Nä nu ska jag inte vara sådan de finns ju snygga brudar med på scandal med, men de är ju lätträknade:)
 
 
 
 
 
 
Ett annat solklart tips:
Varför inte:
 
 

Kommentarer
Postat av: Himmelohelvete

oooooh lord nu blev jag rädd!!!! hahaha skrämmas på detta viset. Tyckte dock tjejen i sista videon va cool, det är fasen inte alla som skulle våga göra nåt sånt, varken som smal eller tjock=) Heja henne=)

2012-09-26 @ 11:05:09
URL: http://www.himmelohelvete.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0