Gratis tatueringar...

På senaste tiden har jag fått ovanligt många mails av olika tatuerare i sverige!
Visst skitkul jag älskar tatueringar, och det är jättekul att folk finner ett intresse av att sätta sin konst på mig.
Men de duger inte med vilken skit som helst tyvärr haha!
 
 
In progress
 
För mig har mina tatueringar varsin speciell betydelse i mitt liv, och det är väldigt viktigt att den som gör min tatuering förstår det.
 
Och sedan tycker jag det är så mycket annat som måste klicka, att man förstår varandra som kund och tatuerare, och att man måste kunna lita på människan!
 
För mig är det väldigt viktigt att allt blir perfekt vilket det blir eftersom jag går till min Emanuel.
det är den enda som får sätta nål på mig.
Och när man säger detta till dessa tatuerare som kontaktat mig börjar de ta till väldigt oprofessionell nivå.
viket bevisar ännu mer hur jag absolut aldrig någonsin sla byta tatuerare.
 
Han gör allt så otroligt bra och nu har han öppnat en ny studio precis gatan nedanför mig:D
 
Vill ni se hans tatueringar kan ni kolla här:
http://www.facebook.com/pages/Elite-Artwork/455265377846647?ref=ts

Kommentarer
Postat av: Linda aka Javamorsan

Wow den kommer med all säkerhet bli hur snygg som helst när den är klar :) Önskar jag vågade tatuera mig. Men nä jag är feg bara att erkänna. Smärta bara när jag vart tvungen. Som när jag födde barn tex haha

2012-09-30 @ 13:01:15
URL: http://baralinda.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0