Paket med Heta kläder:D

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hallå!
 
Idag är jag bra slut må jag säga, idag kom den där käftsmällen på jobbet med beställning och sparka in pannbenet på en så att säga.
Nu finns det jobb så att säga, och mitt upp i allt så lyckas jag bränna sönder vänsterhanden...
så så fort jag ens kom i närheten av värne kändes de som man la handen på en varm spisplatta.
Och då är de ju skitlätt att försöka svetsa längre fogar..
 
Fick iallfall beröm av min chef idag, han sa att så bra fogar som jag gjort de senaste har han inte sett på länge!
Då blir man lite stolt med tanke på att jag inte är fullt utbildad;)
 
När jag kom hem så låg det en liten lapp från posten, Så då var det PAKET dags!
Perfekt då min nya sida MISSBILL på fb fick 500 likes idag och det skall ju självklart firas med bilder!
Så glöm inte att gå in och gilla:
http://www.facebook.com/missbillstrom
 
 
 
Paketet kom i från 4play4you










 
 
Sen va jag bara tvungen att ta en bild när jag kollar i kors^^ Söt vaaah?:P
 
 

Kommentarer
Postat av: WhoIsThis

snyggo

2012-09-25 @ 08:21:34
URL: http://www.mondoblog.se/whoisthis
Postat av: N

Skitsnyggt!.... ja... svetsfogen alltså ;) Bra jobbat!

N

2012-09-25 @ 08:31:25
Postat av: Confessions of a Shopaholic

wow, den klänningen var HOT!

2012-09-26 @ 09:58:09
URL: http://vicktoriamurawska.blogspot.com
Postat av: x

asdshghoraasdsdhorahasdfsdhoradsfdsf

2012-09-26 @ 22:06:34
Postat av: julius

Klänningen sexig. Dina vackra bröst bäst utan bh och skulle gärna se den korta toppen utan bh under!

2012-09-29 @ 02:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0