Vad finns under svetsar overallen?;)

Ja vad finns egentligen under svetsar overallen...
En liten sara så klart...
 
 
Sitter just nu och kollar på lite vidare utbildningar och vilka certifikat jag ska ta nu för att börja jobba efter skolan.
Känns ändå som IW är bäst...
kan va värt att utbilda sig lite längre för att få en ordentlig lön på en gång efter skolan..
 
Har kollar runt lite och basic lön ligger för mig med inte så mycket erfarenhet runt 366 000 nok utan traktamente och skit...
 
Ganska okej
 
men jag tänkte börja prova på i Sverige först... helt okej här med ca 100 spänn mer i timman än de flesta har. eftersom jag tänkt satsa mer på rostfritt.
 
 
 
Jag skulle ju jätte gärna vilja prova på oljerigg men frågan är om jag ens har någon chans som tjej.
Måste ju gå en offshore kurs innan som jag måste betala ca 20 000 för men känns ju fett ovärt om jag inte har en chans lixom....



 
 
Nä får ta allt som de kommer :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Niclas på fb

fina bilder vännen ;)

2012-09-22 @ 17:35:50
Postat av: Andreas

Grymma bilder! Tror nog att du skulle bli uppskattad på en oljerigg ;-)

2012-09-23 @ 00:16:37
Postat av: Självklart val!bara hoppa på!

Sökte Offshore bilder och kom in på din blogg.Klart värt pengarna tycker jag, om du har chans om tjej? tänk inte på de.du har lika stor chans som män då de inte tittar på könet,utan utbildningar,cert. erfaring. dom skiter i om du har gaddat "666" på hela kinden(en kollega)eller om du saknar 3 fingrar.
2 Veckor på,3 veckor av. resor boende mat gratis. då jag själv gått den GSK kursen för inte så länge sedan i Stavanger.betalade den själv då jag inte "binder" mig till ett företag. räkna med Circus 25-30NOK Arbetar inom Elektro,25 år(iår) och bor i STHLM,arbetar ute på Nordsjön, livet leker. och lyfter circus 450-550tusen om året.
Svetsare är ett bra yrke,vissa har tur som kommer ut,andra kontakter, "tror nog du skulle bli uppskattad på en oljerigg" som en kommentar löd. svar till dig: Vi är ute på sjön för att arbeta, inget annat. Hennes Hud kommer ej synas under all den säkerhets utrustning/kläder.kom in i matchen och sluta titta för mycke på filmer.
Hoppar du löser de!=)

2013-05-28 @ 23:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0