Bildbomb: Elmia -Bilsport Performance & Custom Motor Show

Hallo på er!
Nu är jag äntligen utvilad efter helgens jobb under påsken på Elmia -Bilsport Performance & Custom Motor Show.
Tog självklart med mig Emmelie,Och vi representerade Stadskampen - track & field, oc booking i fastcars monter i hall b.
Har haft suveränt kul och bara skrattat.
Doc olyckligt nog blev jag febrig och förkyld mitt upp i allting.
 
Är otroligt glad att så MÅNGA av er läsare vågade komma fram till mig, blev så himla glad och otroligt fina ord man fått höra NI är fan bäst<3
E helt sjukt att folk ser upp till en som mig jag gör ju bara det jag känner för och är mig själv på vägen:)
så otroligt unika och fina följare:)
 
Efter jobb var vi på middag sen fest på karlssons på stan.
Och på lördagen kom min vän gurkan och mötte upp oss.
 
Sen hem och soova, man blev sjukt trött i hela huvudet/ kroppen efter att stå ett par dagar i klackar och i massa ljud.
 
Om ni vill boka mig så är det bara att kontakta mig på [email protected]
 
 

Är så glad att jag hittade dig min underbara vän,vapendragare,hamster,kollega och fistfucker!! Finns fan inga som vi 2. Fistfuck for life♥
 


Kommentarer
Postat av: Kjell Zlangen Olsson @ fb

najsiga bilder :) ser skoj ut där på Elmia :)
vem är din vapendragare? hon e lika fin som dig :)
ha det bäst :) mvh

2013-04-02 @ 18:51:54
Postat av: ellie

haha lol!

2013-04-02 @ 19:49:58
URL: http://ellielindh.wordpress.com/
Postat av: Anonym

ta på dig kläder och ha lite självrespekt :/

Svar: Precis jag vet vart min självrespekt är. antar att du inte har bikini på dig på stranden utan har något slags hästtäcke.
Missbill

2013-04-04 @ 19:12:18
Postat av: Anonym

haha omg, ser ut som en 40 åring som inte kommit ut från fjortistiden än, skäms... fy...
& på dina "modell" omslag eller fotograferingar, man ser fint att dom har fått redigera din kropp & mage, för din kropp är inte lika sexig som på bilderna. åh.. fy

2013-04-30 @ 17:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0