HAHAH dööör pinsamma stunder;)

tänke dela med mig av lite galna saker från elmia;)
haläste nyss Emmeliesblogg http://papayamodels.se/emmelie-jonsson/


där hon har denna bild uppe på mig och texten:

Och du, min underbara älskade Sara Billstöm ♥ Jag är så glad att vi hittat varandra och att vi jobbar då otroligt bra ihop! Vi har så sjukt jävla roligt tillsammans! Tänker just nu på när vi låg i vår säng på hotell rummet och du försöker dricka en bacardi, med fötterna… Naken! Hahhaahahahahhaha! Ja herregud! Helt galet! Älskar dej vännen! Av hela mitt hjärta!!
 
 
sen när vi stod i vår monter så var de någon som la bajsbomber eller ja de lukta skit av dem som man aktivierade slängde på golvet och sen exploderade dem efter ett antal sekunder..
 
Det hade vi inte riktigt förstått så en av killarna i montern la den på bordet där alla satt runt och vi skrattade och sa tänk om den smäller. Och jo självklart gjorde den d så jag fick fullt med bajsboms klet över mig haha sum tur va luktade det inte men endå:D
 
Så de va första gången jag fick en sån på mig tror de andra fick det med;)
 
 
Sedan när jag va lite sliiiirig så ligger emmelie i sängen och jag har nerdragna leggings och min blottar rock på mig så ställer jag mig drar upp rocken typ 5000 gånger och visar röver och säger LOOOK AT MY AZZZZZZ
 och sen sätter emmelie igång med jag vetefan vad tills vår chef skickar HÅLL KÄFTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
löööv it;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0