Helgens bus med hetingarna..BILDER!

I fredags drog jag ut me erika och co och softa på satins uteservering, doc va de ju inte så varmt om man säger så haha satt och frös händerna av ,mig typ:)
 
Och i lördags sklulle jag ha hängt me min bf, men aa slutade med att jag va me brudarna ute på 48H
De va fett nice men synd att de finns män som inte kan bete sig faktiskt.. eller folk över lag faktiskt, fulla 18 åringar som ramlar och inte kan stå på benen och puttar runt hela publiken, PINSAMT!
Eller ett gäng killar som studsar runt och blir arga för att de skvätter alkohol på dem när de är som djur.. WELL
Nä fan borde kanske styra upp en vip höra vid scenen med så man slipper det där.. typ 20 års gräns tack..
 
 
 
 
Men men såg sanjin och hängde mest hos calling gänget..
 
Sen drog jag hem och åt fett jävla hungrig..
 

Kommentarer
Postat av: Stort fän!!

Är det inte jobbigt att vara så snygg som dig? ;)

2013-04-29 @ 15:16:29
Postat av: S.

Tog mig från sthlm till Örebro för 48h, inte fan tänkte jag på att du kunde va där! Synd!

2013-05-03 @ 20:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0