Många som undrat, sommarens Bil events bokningar:)

Halloj på er, va ett tag sen jag uppdatera som vanligt,men har inte hänt så överdrivet mycket:)
 
Igår var jag på sjukhuset och tog nya cellprover som jag får göra från och till, så att det inte skall komma tillbaka någon cancer elaking..
Men får svar om 3 veckor... 3 jävla veckor är en evighet just i detta fall asså..
men sen är det ju så att i min ålder är cellförändringar ganska vanligt så man brukar få komma tillbaka på en nogrannare efterkontroll och ta nya prover..
I min ålder jag 'är 23 låter som man är 43 typ...
 
Men iallfall många av er har ju undrat vilka events jag kommer åka i väg på i sommar.
De jag bokat upp mig på som jag 100% säkert vet som gr ihop med skola och liknande är Gatebil på mantorp park för 4e året i rad Detta år åt Själva gatebil.
 
Skall ävenfå jobba med ida W i år igen så jag längtat efter det:D
 
Sedan STADSKAMPEN 2013 Track & Field i Västerås lördag 29 juni.
Där jag även jobbade förra året:)
 
ni som träffa mig på elmia såg nog om ni inte bara titta uppåt att det stod stadskampen på brallorna;)
KUL att bilsport hittade till oss, så kommer bli superkul!
 
 
http://www.bilsport.se/artikel/ny-kamp-pa-strippen-mellan-stader/
 
 
 
För tävlingsregler gå in på länken nedan:
http://www.smf-vasteras.se/stadskampen2013/
 
 
Och emellan dessa 2 KALASEN så drar jag ju till : DEFQON 1
 
Asså ni fattar inte hur lycklig jag ÄR!
Gråter av lycka bara jag ser trailern....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0