redan gått 2 år sedan min operation

Galet vad tiden går fort.
men man får mycket gjort när man tänker tillbaka.
nu är det 2 år sedan jag förstorade mina bröst. och det känns som typ nyss?
Och jag skulle inte tveka på att göra om det, men får väl vänta tills man fått barn denna gång hehe
är ju trotts allt 23 är väl dags om typ 2 år eller något. men jag är ju inte direkt sugen.. barn skrämmer mig endel.
 
 
Men här har ni bilder från första sessionen med nya tuttarna hehe stenhårda plastbollar.
 
före
 
 
 
och nu
LOVE my boobs haha:D lie som bästa kompisar

Kommentarer
Postat av: Sara

Tyckte den nästsista bilden på dig var riktigt riktigt fin, porrig, snygg, vacker sexig! Be proud!
Sen vill jag bara säga en annan sak.. Hoppas du inte tar det på fel sätt. Vill inte vara sån som klankar ner på andra över internet med småsaker.. Men! Ibland tycker jag du skuggar för mycket under dina kindben... Du behöver inte så mycket. Du har så naturligt fint ansikte ändå. :) bara ett förslag. Prova lite mindre nästa gång o avgör själv. Kram

Svar: tackar, ja de kanske jag gör och ibland inte.. beror mycket på ljuset..
Missbill

2013-08-22 @ 13:48:02
Postat av: emelie

märks ju att du alltid sköter egen makeup på plåtningarna, så hemsk som den ser ut. borde inte en stylist i alla fall veta tekniken av hur man fyller i ögonbrynen rätt i alla fall.

Svar: ja den ser säker skitful ut därför jag gör den själv... . och jag fyller i mina ögonbryn precis så som jag gillar på mig själv sen om jag skulle göra dem annorlunda på någon annan är ju en annan femma.
Missbill

2013-08-31 @ 01:54:47
Postat av: Nicole

Sjuuukt snygg du är alltså;)
Lite avis på din lifestyle, grymma bilder dessutom!
Vart är linnet köpt?

Svar: tack rara du:D de va en tshirt jag köpte någonstans och gjorde om:)
Missbill

2013-09-11 @ 16:55:31
URL: http://nattstad.se/nicolewalther

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0