Tillbaka till verkligheten och skolan /Eget företag!

Idag började jag skolan Igen, bestämde mig för att plugga upp lite betyg samt nya kurser jag nu kommer ha användning för när jag nu är EGENFÖRETAGARE;) mjaaau no moore hobbies. SÅ nu är det fullt ös och fokus med allt vad det nu heter.
Måste även passa på och säga att jag är så otroligt tacksam för allt stöd jag har och folk som verkligen backar upp och puschar en så otroligt mycket.. det betyder så mycket.
 
Fick sitta och pussla ihop mitt egna schema iskolan i dag, kändes ju sådär att ens gå dit inte för att det ska bli tråkigt att plugga utan massa nytt folk och mycket.. Har på något konstigt vis fått någon slags social fobi men just bara i örebro. jag tycker allt här är obehagligt och skrämmande... verkligen ännu ett bevis på att jag inte trivs här.
 
För övrigt har jag sålt min andra soffa idag, så den kommer och hämtas i den andra lägenheten ikväll, då jag ska hyra ut min från första sep så är det ju onödigt med 2 soffor som ser nästan exakt lika dana ut.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0