Gogo-dans är ju sååå farligt så de kommer med i tidningen;)

JA nu är de livat när alla dessa sliddjur går till attack!
haha 
När vi dansade på juldagen så blev vi typ varnade om att de e mycket liv efter.
Jag kan ju personligen själv säga att om man är ute och festar och inte gillar de som dansar gör något annat!?
va 2500 pers måste ju finnas så otroligt mycket annat kul man kan hitta på:D
 
sen är de oroligt med dessa påhopp om hur osäker man är som tjej om man dansar lättklätt och vilka billiga kläder man har.
vad jag vet så brukar iallfall mina bikinis kosta 700 och uppåt.
korsetten runt 1000 lappen osv skorna ska vi inte tala om men de hör inte hit
 
Jag har valt detta jobb för att jag är trygg med det.
jag skulle känna mig osäker och obekväm om jag skulle jobba på ica snarare eller liknande..
det skulle jag tycka va skit jobbigt.
 
Så kort och gott jag har inget problem med mig själv eller mitt jobb utan jag älskar mig och mitt jobb och är glad att jag hittat detta otroligt givande yrke.
För man får inte bara skit som detta utan även positiv energi av många tjejer :D
 tycker detta är grymt underhållande!
 
 
 
Btw vi ses på nöjdesfabriken på lördag igen då jag ska dansa åt den här liraren :

Kommentarer
Postat av: johan

ja du folk dom vet fan inte vad dom snackar om, de finns bara en sak i deras själar och de är avundsjuka i detta fall. Att sjunka så lågt att gå ut i tidningen med de måste man ju ha nå fel, för gillar man de inte så byt ställe då för fan....herregud
http://johanedlund.se

2013-01-03 @ 22:44:35
URL: http://johanedlund.se
Postat av: Kajsa


Har DAGENS BLOGG i våran blogg, gå in och anmäl dig, enkla regler! :D

2013-01-03 @ 23:01:24
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0