Möte och terminens sista sovmorgon...

Kom nyss hem efter ett givande morgonmöte;)
jag börjar älska morgonmöten, kaffe massa snack och planering kring saker som är viktiga just för MIG;)
 
Det jävliga idag doc var att det är terminens sista sovmorgon samt lediga dag..
Så nu är det fullt ös i 6 månader sen är jag tamefan klar:D 
 
Känns som jag skulle behöva sova hela dagen, är galet trött men förstår inte riktigt varför..
Kanske sovit för mycket på sista tiden sen så känner jag mig inte riktigt kry..
 
Ska ta mig en kopp kaffe nu och plugga lite material..
 
hörs senare:D 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lilly

Underkläderna.<3

2013-01-08 @ 13:52:48
URL: http://darkcourtney.blogg.se/?tmp=613776

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0