Normalt funtade tjejer?

Finns det några bra och normalt funtade tjejer där ute som förstår vad kärlek egentligen handlar om?
Som inte går bakom ryggen och drar så,fort de får bekräftelse på annat håll?
Så blir de sönderlekta och tror de ska få tillbaka killen som gjorde allt för dem.. Tänk på vem som blev mest sårad..
 
Wäga vad man vill om killar de an va sviniga as hell och leka sönder brudar... men när de väl fastnat så är det bara en tjej som finns för dem..
(iallfall vad jag har förstått av mina killkompisar)
 
Tycker de e synd att så pass fina människor blir så sårade...
 
Tycker tjejer borde ta tag i sig själva lite mer ochinse va kärlek handlar om..
är det verkligen uppmärksamhet och "gåvor" som är allt?
 
tjejer generellt även jag är jävligt dåliga på att uppvakta våra killar lika mycket som de uppvaktar oss..
men jag har blivit liiite bättre och ska bli ännu bättre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0