Nya missbill..;)

Igår fick jag en förhandsvisning och utdrag på layouten på det som kommer bli nya Missbill:)
Kommer bli tokbra detta!:D
Jag blev glatt överraskad och det  kommer bli mycket lättare för er läsare att klicka runt på sidan då den blir mer uppdelad med kategorier och liknande
 
Så idag tog jag mig i väg till skolan då jag kände mig mycket piggare idag än jag gjort de senaste dagarna.
Börjar bli riktigt frustrerad över att detta virus aldrig ger med sig, det är inte kul längre...
 
Och så har jag blivit jätte trött och orkeslös..
Jag vet inte om de beror på att jag inte äter som jag ska eller om det är att jag inte äter rätt..
 
Men men nu är de bara att försöka rycka upp sig, om det ändå kunde bli vår så jag kan bli mig själv igen.
 
kan någon vänlig själv ge mig tips på hur man kan känna sig så där pigg och sprallig?
 

Kommentarer
Postat av: kim

öl hjälper för att bli glad pigg o sprallig :) nej men sova ordentligt äta en stadig frukost lunch och middag och sen röra på sig :) kör jag på o det funkar fin fint :D dock känner man av det direkt om man inte ätit eller så och man är på gymmet yr dirrekt iaf så blir det så för mig :) men du kan ju alltid testa sen att inte stressa sönder sig som fan :) det är väll vad jag skulle kunna tänka mig :)

2013-01-23 @ 18:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0