Produker jag inte överlever utan.

Jag tror alla har små skönhets favoriter som man inte kan klara sig utan.
 
Tänkte göra en lista på mina favoriter och konstigt nog så är ingen av med över 500 lappen:)
 
Men det tar tid att prova sig fram mellan alla produkter såklart.
men nu har jag hittat de som ger mig ett förväntat resultat::)
 
Vi börjar med min Storfavorit från Makeupstore:
High tech lighter En krämig highlighter som du kan använda i ansiktet direkt efter du applicerat din foundation.
Men det jag använder den till först och främst är som ögonskuggs primer... även fast det inte är en primer.
Du tar bara och värmer upp lite av produkten emellan pekfingrarna sen tar du på ett tunt lager på ögonlocken och så har du ögonskugga som sitter hela dagen (om inte dagen efter) haha.
Och det funkar bra på alla ögonskuggor billiga som dyra:)
Jag använder mig av färgen platina som är lite skimrig av sig, lite pärlemor till färgen.
 
burken ser ut så här och kostar runt 155 spänn  och räcker riktigt länge:)
såhär ser den ut direkt på huden,
Till vänster ser ni skuggor som sitter med high tech lighter och till höger utan..
Den är även otroligt bra att få glitter att sitta.
Ni ser ju skillnaden...
 
Sedan till favoriterna nr 2:
 
Otroligt bra produkter som verkligen återfuktar huden samtidigt som man känner sig väldigt ren.
I skrubben är det små små korn som man knappt känner av, men efter att ha använt denna ett tag så känns det verkligen att den tar med än min gamla med stora kulor i.
och sedan blir det ju ännu bättre när de kostar 50:- styck:)
 
Sedan till favorit nr:3
en face toner vatten är ett måste, efter tvätt som stänger igen porerna.
Eftersom jag har rätt så känslig hy så är denna från apoteket väldigt bra till min hy:)
 
Favorit nr:4
Denna jordgubbs doftande lotion är bara ett måste innan läggdags..
 
Favorit nr:5
Denna ögonbryns penna är verkligen ett måste eftersom jag är allergisk mot ögonbryns färg så har jag inte direkt något annat alternativ. :) har funderat på att tatuera in ögonbryn men är livrädd för att de ska gå fel.
 
Favoriter nr:5
Hårolja i två olika prisklasser.
Självklart är den översta min favorit och underbar för löshår!
Använder alltid efter tvätt och vid läggdags..
149 kr hos bangerhead.
Men som alla vi löshårs fantaster vet så krävs det oftast MYCKET mer fukt så då tycker jag faktiskt proffs egna är bra att underhålla med under dagen:D
typ 40-50 spänn brukar denna kosta så de är bara å slösa på:D
 
 
 
Sist men inte minst favorit nr:5
Vad skulle jag göra utan denna? jag använder den dagligen där jag känner mig torr som händer,armbågar och liknande:) sen e den mysig att ta på och sen stoppa fötterna i ett par strumpor och sova med då får man baby fötter:) hihi
 
 
 
 
Det var lite om de sakerna jag personligen själv har otroligt stor användning utav:)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av:

Vart köper du scruben?

2013-01-24 @ 14:12:42
Postat av: Therese

Mycket givande produkter! Måste fråga bara. Facial Wash och Facial Scrub från Face:UK var har du köpt dom?
Sen undrar jag om du vet om håroljan Moroccanoil går att köpa i affärn eller om de bara är via deras hemsida? Har så långt och torrt hår som denna produkt nog skulle hjälpa med. :)

2013-01-24 @ 15:11:24
Postat av: Hanna

fin blogg :)

2013-01-24 @ 16:47:24
URL: http://hannabroman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0