RIP telefonen, fram med min gamla MP4 HAHA

 
 
 
HAHAH fuck!!!! den 19 feb har jag haft min telefon i exakt ett år... aldrig lyckats haft en så länge sen jag va typ 12... och så råka jag göra den vardagliga "tappa telefonen" idag hemma och inte i ett betonggolv som annars och klart som fan den dör på riktigt HAHA Så har ingen telefon förens om 3 dagar:)
 
Så nu fick jag typ panik då jag måste gå utan musik i skolan de går ju INTE.. så plocka fram min gamla mp4 HAHA
Dör typ när jag lyssnar på musiken,förutom Hardstyle såklart annars e de fjortis pop och ladygaga på den:D
 
tänkte slänga upp alla låtar jag har på den bara för skojs skull här:D
Va typ bara några låtar på den kvar:P
 
FJORTIS SARA LEVERERAR!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0