då och nu - bilder^^ SCANDAL sara

Åh herregud satt just och kolla igenom gamla bilder på mig. eller ja de är typ 2 år gammla..
sjukt kul hehe
 
stor skillnad på vikt med. från 44 till 48 nu.
 
en gammal backstage bild.
 
och resultatet
 
 
 
å här är jag på min första scandal turné blond va jag med. längst till höger.. de va typ 3 år sen..
 
 
 
 
 
och här har vi en backstage bilder innan plåtningen med markus p för ett tag sen.
 
 
 
 
 Går många spekulationer om hur mycket jag opererat mig egentligen.. så vad tror ni?
Jag har gått upp i vikt så jag väger 48 de sätter sig ju överallt..
brösten har jag ju fixat vilket ni vet men är det något mer?....
 
och man ser genom tiden vad man förändras och utvecklas..
som just nu. skulle jag ALDRIG i hela mitt liv färga mitt hår till någon "normal" färg igen.. detta trivs jag som tusan i.
 
 

Kommentarer
Postat av: Pontifex Maximus

du är verkligen helt enastående vacker, du gudinna

Svar: tack så mycket:)
Missbill

2013-07-31 @ 03:53:52
URL: http://kvinnagudinna.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0