NY familjemedlem<3

Igår var inte en så bra dag till en början, då vi begravde collins familjehund milton som blev 17 tappra år.
R.I.P mille<3
 
Men i samma veva så nämnde collins pappa till malin att deras grannar har en kattunge de vill bli av med  annars blir den skjuten.så vi åkte dit och titta då var det 2 stycken kissar och jag blev så är i den ena så luta med att vi blev med katt.
 
Så gick upp kl halv 8 i morse  efter att ha vaknat till och från i natt och hoppats på att jag ska få gå upp till dem, då jag har båda katterna här tills de är vaccinerade då malin redan har en katt.
 
min katt är mycket mer socialare än den andra, men hon börjar krypa fram nu och va mer aktiv.
de är 2 stycken bondkatter som bar avart utomhus så de e helt galet att jag bara visat dem kattlådan en gång och båda har gått dit helt spontant och kissat 2 gånger idag..
jag blev verkligen imponerad.
 
Muffln lite skygg och gömmer sig.
 
 
no time to sleep YOOOO
Lilltjejens första toabesök.
Mufflon är hyperaktiv
 
mufflons första toabesök
spegel är ju alltid kul
 
trött
lilltjejen sover på collins matlagningstidningar;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0