DEFQON 1 2013<3 /certifikat.

Nu är jag hemma i fittbro igen efter VÄRLDENS bästa midsommar och fest någonsin.
så nu lär det inte bli krogen på några veckor.. lite glödlampor som blinkar, och house musik är inte så taggande just nu.
 
 
 
I Torsdags åkte vi till Amsterdam och kolla in redlight och massa softa barer. Verkligen vackert i Amsterdam.
 
supermysiga gator,massa strippor och billig bärs kan det bli bättre?
Sedan lyckades jag kära ner mig i en giganstisk fisting näve, som jag ville ta med mig hem;( Bästa fisting näve tänker på dig!
 
På fredagen var de dags att röra sig mot Defqon Dag 1. The gatering.
Det var förfesten som var i ett GIGANTISKT cirkustält som det var grymt drag i.
Där spelade, frontliner,zatox,headhunterz.
 
Julle och granis snygga defqon.1 tält. själv sov vi på hotell.
ett av de gigantiska tälten.
 
 
 
sedan var de fest tre dagar till:) var skapligt snurrigt resten av dagarna:D
 
så här kommer blandat shit
några sköna holländare
bästa tessan och jag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0