Goda nyheter/ certifiat.

Ursh vad slut jag är efter helgens festande.
 
Men var duktig idag som tog mig upp till kursen idag så jag klarade mig certifikat!
Inte dåligt för att somna till var 10 minut^^ försökte med energidryck,druvsocker,mat ja allt för att hålla mig vaken men var helt omöjligt.
 
Sedan kom jag såklart in på skolan jag sökte vilket känndes väldigt skönt:) wiie
 
På lördag så måste ni alla komma till västerås och spana in alla grymma bilar samt stadskampen.
nikommer s mig emilia och emmelie på plats och vi kommer ha vår efterfest på Pluto mitt i västerås.
Så kom förbi oss och köp band för garanterat komma in:)
 
 

Kommentarer
Postat av: AGdesign

Hejsan är du sugen på en ny bloggdesign? Jag gör bloggdesigner för endast 100kr. Kika in på min sida för mer info :) http://AGdesign.blogg.se

Hoppas inte detta stör dig.

2013-06-26 @ 02:11:12
URL: http://AGdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0