ålders ångest..

hallo!
fy fasiken så slut jag är i kroppen idag.. eller huvudet med för den delen men de va ju inget nytt:P
Idag var jag så sjukt trött så jag tog en halvtimmas sovmorgon och blev så djupt deprimerad när jag såg att de låg massa vit pulver snö på marken, nu får dt va nog tycker jag...
 
För övrigt i skolan har vi hållit på med CAD idag.. lite klurigare saker som att beräkna "osynliga" mått och sådant, men jävligt kul när man fått kläm på det så på tisdag efter påsk är de prov dags..
 
Måste även påpeka att denna dag har vart så sjukt jävla deprimerande tills jag kom till gymmet..
Imorgon blir jag 23 jävla år... :S
galet vad tiden går fort..och jag ser inte direkt fram emot att fylla eller på ett sett såklart att man samlas med sin riktiga familj som älskar en så klart..men ändå förjävligt då det finns en person som borde bry sig som tyvärr inte gör de.. men ersh människor som inte tar mig som jag är oavsett familj är iallafall inte värd min tid eller energi.. Då vet man iallafall hur man inte ska behandla sina barn om man får något..
 
Efter skolan gick jag hem och hämtade collin så drog vi till gymmet och körde lite axlar/rygg/ kondition och sen körde jag mage..
Och igår körde jag,bröst,biceps,triceps, fly ´es och lite mage..
 
Har sådan fruktansvärd träningsvärk i benen/rumpan efter söndagens träning.. men imorgon är de påt igen LOVE squats<3
 
Efter gymmet drog jag till min syssling och hämtade hunden som jag är hundvakt åt:) så söööt och gooo<3
 
så nu ska jag laga mat och plugga till svetsprovet jag har imorgon...jippie...
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ölmbrotorp

Saknar du inte gamla GOA ÖLMBROTORP Sara
http://www.youtube.com/watch?v=4mrd3hIlntI

2013-03-19 @ 18:22:06
URL: http://www.youtube.com/watch?v=4mrd3hIlntI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0