JA DÅ ÄR MAN 23 år!

Grattis till lilla mig.. eller just ja stora mig gaah!
åldersnojja så jag typ dör..
Började dagen med att försova mig, stressa till skolan och göra prov de gick sådär skulle ha kunnat gjort bättre om hjärnan hade vaknat till lite tidigare (efterbliven) ja..
hehe men blev nog helt klart godkänd vilket är huvudsaken:)
 
Sen blev jag så sjukt deprimerad när jag skulle gå hem då en plötslig snöstorm dök upp.
Så nu ska jag bara sitta inlåst i min lägenhet på min vilodag från gymmet och plugga CAD.
Happy vuxenliv...;P
 
Sparar mig till helgen då blir de god mat, med gott sällskap som de ska vara:)
MAdde buuus fyller ju med år PARTY!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annso

Grattis i efterskott Sara :)

2013-03-22 @ 21:16:20
Postat av: Petra

Aaaaaaaaaah! Var har du köpt legginsen med kedjor? Porr!

2013-04-22 @ 21:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0