Hoppar på min nya diet. Dags för att bli en liten docka igen:D

Tjolahopp!
 
NY vecka och nya möjligheter..
Idag sätter jag igång med min nya diet, vilket kommer passa mig perfekt då det inte är så avancerat som många tror..
Jag kommer hålla mig till proteiner och äta max 30/g kolhydrater per dygn.
Det jobbigaste kommer nog bli att inte ha mjölk i kaffet, men jagh får va glad att jag får dricka kaffe,
och så länge jag har min sodastream så är jag glad haha mycket lättare att få i sig vatten hemma då.
 
Började denna dag med en frukost som bestod av 2 ägg..
 
Kommer sedan äta lunch som består av 150/g sallad och en halv kopp bär.
 
Och till kvällsmat blir det tackofärs 100/g med 100/G bönor.
 
Kommer hålla mig till mina vanliga promenader och gym.
 
Så hoppas på resultat inom 3-4 veckor:)
 
Dags att bli en liten docka igen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0