Kommer alltid älska dig även fast du blir förlamad eller rullstolsbunden<3

Kom nyss hem från ett långvarigt sjukhus besök.
Detta är så sjukt så jag vet inte riktigt vart jag ska börja.. eller om jag ens ska orka tänka på detta mer..
 
Jag har fan gett upp känner jag, jag orkar inte KÄMPA mot sjukvården längre, jag har ingen ork jag vill bara lägga mig ner och dö, på riktigt.
JAg är så slut i kropp och själ just nu så det finns inte.
Jag är 23 år och helt jävla orkeslös.. jag vaknar upp på dagarna och tänker men oj i dag känner jag mig jävligt kry.
man ska inte ens behöva tänka så?
Men det blir så när man ständigt vaknar upp och känner att man har feber,ont,värk mer än att man mår bra..
jag försöker verkligen kämpa på men det är slut med alla positiva tankar, de är borta nu..
Känns som jag börjar bli deprimerad? fast jag vet ju inte.. men något har lämnat mig...
 
Jag har ständigt ont,och feber infektioner hit och dit, får oftast åka till akuten då dessa inkompetenta "läkarna" på vårdcentralerna runt om köpt sin utbildning i polen eller något liknande.
Man ska få kallelser på efterkontroller på vårdcentralen, vilket de skiter i vilket har resulterat i att jag mår sämre än innan... saker går att förebyggas om folk skulle sköta sitt jobb.
 
Nu har jag sjukt ont i magen och mitt blodvärde har sjunkit drastiskt... men de vågar inte operera mig nu eftersom jag har en infektion och anser att jag inte skulle kunna just nu.
Men nästa fredag skall jag opereras.
 
detta tär på mig och min älskade collin... att fel på fel dyker upp tills man knappt kan röra sig, är inte kul...
Jag har de senaste veckorna sett massa folk som är ute och springer, och jag tänker varje gång, tänk om jag kunde få springa även fast jag vet att jag knappast skulle göra det. Men bara vetskapen om att jag inte kan göra det gör mig ledsen...
och det gör mig olycklig, att jag inte känner sån där jätte lycka längre..
allt är som en svart tunnel...
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kjell Zlangen Olsson @ fb

du har silikoninlägg eller är det koksalt lösningar?
OM det är silikoninlägg... har du kollat så de inte läcker? eller så att din kropp int stöter bort dem? ständiga infektioner o att ingen hittar ngt fel det låter som implantat. jag tycker du ska kräva remiss till nåt sjukhus som kan sina grejer typ Akademiska eller Uppsala universitetssjukhus

Svar: det är inga fel på mina bröst. jag har silikon gel och de kan inte läcka och de sitter som de ska. har haft såhär fram och tillbaka sedan jag gick på dagis innan jag stoppade in något i min kropp.. Sedan det som läkarna gjort nu är deras eget fel att jag blivit mer sjuk. det är personligt och inget mer jag vill gå in på mer än att de gjort fel.
Missbill

2013-05-25 @ 22:42:35
Postat av: Kjell Zlangen Olsson @ fb

okidoki.. var bara en tanke... :)

jag hoppas du får ett svar på vad det är eller kan vara. om en läkare inte vet va det är ska denne heller inte gissa sig vad för medecin eller så man ska ge.

det är tärande att inte veta vad det är. du är en fin människa och dig vill man önska lycka å välgång. ta hand om dig!

2013-05-27 @ 13:28:32
Postat av: Julia

Min första tanke är; vad har du för implantat? Allt du beskriver, låter som de flesta bieffekter många av oss som innehar implantaten PIP i oss. Det finns en "dold" sjukdom som har med sköldkörteln att göra, inte struma utan något annat, men kommer tyvärr inte ihåg namnet. Lycka till med att hitta orsaken, jag vet exakt hur det känns. Men jag har gett upp för länge länge sen.

Svar: jag har inte de implantaten och det beror inte på dem heller, utan jag har vart sjuk fram och tillbaka sedan jag gick på dagis..
Missbill

2013-05-29 @ 20:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0