Kvällens, VIP kväll, och sedan dirty house guys med brudarna.

ÅH idag ska jag va me mina bästa bästa bästaste bästa:D
Är på så otroligt glatt humör:)
 
Är bjuden på VIP kväll på elite idag så ska dit och kolöla in läget med massa trevligt folk:)
sedan kommer bästa dirty house guys ocj spelar på strömpis så blir att hälsa på martin där med brudarna:)
jag har saknat dem så mycket
 
Emmelie och jag med martin i bakrunden.
 
jag och fia :D
 
 
Fick förresten hem min jävla böter idag.. 3400 + 500 till brottsofferfonden.. passar ju mig på ferk nu när man är stenrik student.. haha men inget att göra åt vi är ju alla statens små horor!
 
Hitta en stenskön låt alla borde lyssna på
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristian

grymt bra låt! hela släppet är helt underbart

2013-05-13 @ 20:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0