Låten i min video / dagen i all ära BIKINI:D

Fan vilken dag jag haft, hur svårt ska de va för stadsarkivet att ta fram ett par jävla betyg väää?
Iövrigt hände de en väldigt obehaglig incedent som fick mig att må pyton en stund men nu e jag spralligare än någonsin:D
 
Har suttit ute och pluggat material och sånt då jag har prov i mörn:)
kommer gå super känner jag.
är så rastlös känner jag, skulle typ bara vilja ta en uteservering och kasta ut alla där i från sätta på hardstyle hoppa runt i bikini och dricka upp all öl sen gå hem och sova :D
 
Iallfall ni som undra va låten heter i min video så är det denna:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Någon dag vill jag ligga med dig!

Svar: mycket man vill men inte får.
Missbill

2013-05-16 @ 20:00:56
Postat av: Rille

Kanske dax att börja träna ben ;-)

Svar: bara att du drar till gymmet och kör.
Missbill

2013-05-16 @ 21:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0