Skönt att inte va bakis - NYA BILDER!

Gjorde helt rätt som stannade hemma i soffan igår känner jag.
Gjorde "lyxmiddag" ironiskt nog till collin och mig i går, de blev köttbullar,potatis sås och lingon haha.
Är faktiskt min favoriträtt så jag kände att jag var värd det igår^^
 
Grovstädare i badrummet igår och fortsatte sätta upp folie på våra fula blå kakelplattor.
 
 
 
Är ju lite kinkig med maten just nu.
 
måste säga, vad skönt de är att inte va bakis, men vad gör det egentligen jag spyr ju ändå...
Imorgon kl 07,30 blir jag inlagd på sjukhuset så då får vi se hur jag kommer må i fortsättningen.
Längtar tillbaka till träningen!!
 

Ligger massa nya bilder uppe på min sida nu:) och fler kommer att dyka upp:)
https://www.facebook.com/Missbillstroom
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Moberg

hej :) precis dragit igång en ny Veckans Blogg. om du vinner blir du länkad på startsidan i en hel vecka. vinnaren annonseras på söndag natt, var med vettja ;) annars är jag öppen mot bloglovin-byten :)

kram S

2013-05-01 @ 14:44:07
URL: http://sarahmoberg.blogg.se
Postat av: armina

hej , skulle du kunna hjälpa mig med min header ? :)

2013-05-02 @ 20:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0