Snyggaste skinnjackan i mellansverige.

Sitter och tänker på mat typ hela tiden nu när jag inte får äta hur mycket jag vill..
BLÄ.
hahaha.
 
Åt iallafall en fruktsallad när jag var och fikade med  casy och plasteplupparna (brösten) på java.
Fett avis på hennes paj med ,massa vaniljsås asså.. och latten:(
Själv blev de svart kaffe, men jag får ju som sagt iallfall dricka kaffe.
 
Glömde ju visa min sjukt snygga skinnjacka jag köpte i gbg i helgen.
Det var kärlek vid första ögonkastet så att säga.





 
Sen har jag hittat en sån där bra låt nu igen;) konstigt nog inte hardstyle;(
 
 

Kommentarer
Postat av: ....... ........

vill du ha sex

2013-05-30 @ 22:01:51
Postat av: GB 2013

Du är vacker Sara! kul att se dig på mantorp :)

2013-06-17 @ 21:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0