Det är viktigt att vara egoistisk.

 
Jag har nog inte för ens nu verkligen förstått hur viktigt det är att vara EGOISTISK.
Jag har aldrig vart så motiverad som nu att stänga in mig i min Ego bubbla och verkligen enbart ta hand om mig själv och de som visar att de vill göra det med mig.
Det är vad man mår bäst av helt klart.
 
Umgås bara med de som får dig att må bra och motiverar dig.
De som stöttar och höjer dig än att sänka dig.
Det är vänskap som stärker ditt ego.
 
Ta hand om dig själv, oavsett vad det är det kan låta väldigt ytligt men  som att unna sig spa behandlingar,fillers,sola köpa nya kläder,skor eller vad det nu kan vara.
 
Gör enbart saker som du får ut något utav eller tycker är kul.
Självklart skall man vara tillmötesgående och ödmjuk mot vänner.
 
Låt ingen komma in i din bubbla som inte förtjänar det det rör om mer än vad man räknar med ibland.
 
Hälsa först!!
 
 
 
Jag har tappat orken och bara flytit med på sistone... jag har blivit totalt överkörd och det säger jag NEJ TACK och fuck off till.
Vuxna människor som inte ens kan kompromissa eller ha respekt för andra är något jag klarar mig utan.
 
Förstår mig inte på folk nu för tiden.. de spelas spel med folk.... men det är inte vidare smart att göra det på min Bräda....
 
 
 
Aldrig har jag vart så självkritisk och klankat ner på mig själv som just nu
.Det är saker som har kommit ifatt och En viss persons ord har snurrat mer än vanligt i mitt huvud..
för mig är det hela obegripligt hur man kan förnedra och kränka sin egna dotter så mycket.
Att inte ens förstå själv hur mycket det sårar, att ännu bli övergiven pga av ord som inte kommer ifrån den personen jag kände, den jag sakna och fortfarande saknar men kommer aldrig få tillbaka.
Den personen kommer fortfarande ha en stor del i mitt hjärta.
 
Och detta har gett mig mer förståelse i vilken människa jag inte vill bli.
 
Jag är inte dum,jag är inte som alla andra och jag står upp för mig själv och gör vad jag vill.
(Det är inget fel på mig för det.)
det dödar mig inombords att någon som du inte kan acceptera mig för den jag är. precis som jag fått lära mig acceptera dina val som faktiskt påverkat mig personligen.
 
 
 
 
Måste bli av med min energi och finna min fristad, och
så fort mitt knä har läkt så sätter emma och jag igång med träningen och jag har bestämt mig för att sluta festa.
Det är inte ens kul här eller överhuvud taget.
Det har vart så att man bara går ut för att ha något att göra..
Men nu ligger annat i fokus.
 
Sedan jag skaffade min älskade Zatox har jag fått en annan syn på livet igen..Djur gör en verkligen till bättre människor.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0