Galet taggad inför Q-base!

Studsade upp ur sängen i morse överlycklig för att collin kommer hem ifrån sin semester, och även att det bara är 5 dagar kvar tills Q-base!
Äntligen får man träffa the BIG hardstyle family<3
 
 
Annars har jag fullt upp med skolan nu, håller på och gör en analys om försäkringskassan och deras regler vid utförsäkran av sjukskrivna.. SYSTEMET E SJUKT!
 
så man blir lite upprörd och vill dra ut så mycket fakta som möjligt, men får bara vara 5 a4 sidor...
 
 
sedan ska jag hålla en lektion för min klass som handlar om ledarskap i grupp..
så är lite mycket att skriva ihop och så nu.
 
tror redan jag lyckats hamnat i den årliga höst depressionen.. skulle kunna sova 22 timmar om dygnet verkligen, känns som det ända som får mig att vilja vara vaken för tillfället är Q-base hehe så lär ju boka in nästa event omedelbart så jag inte går i ide..
Fick hem min nya solfjäder från G4H :D  brukar ju gå åt 1-2 stycken ute på events blir ju lite varm när de är dans och 30.000 pers i samma tält om inte mer:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du gjort med läpparna??

Svar: förminskat... elle?
Missbill

2013-09-03 @ 13:23:34
Postat av: Wolf

WoW!

Vart fick du tag på solfjädern?

Svar: bara att gå in på hardstylers.com
Missbill

2013-09-03 @ 20:54:49
Postat av: Cute Little Things

trevligt


XOXO
Cutelittlethings - Stil Shopping & Ungmamma-blogg

2013-09-05 @ 18:24:47
URL: http://Cutelittlethings.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0