Köpt en massa pulver!

ÅH lönen in, och pulver ut;) haha
kände att jag måste få en extra skuts nu på gymmet så jag kan hålla upp motivationen.
Sen så har jag köpt massa karg, samt annat nödvändig tränings mat!
 
Fixade nytt gymkort idag med så nu är de full fart:D
Här har ni min mage i nuläget och nej den är inte över redigerad.. ni ser tex mitt navel-ärr som bevis. dagens vikt är 48.
 
 
Och nu vill jag tillbaka till detta..
MEn här vägde jag som sagt 43 kilo och mådde extremt dåligt.
 
Men ser fram emot att gå ned i fettmassa då de mesta lyckas sätta sig på brösten.. längtar tills jag kan köpa behar på vanliga butiker igen:D
 
På fredag kör jag och emma ihop vårt första pass tillsammans.
skönt at tha något att träna med. gymmet blir lite mer som en mötesplats då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0