Ribelle AB - Läppar Före/Efter.

Nu är det dags att visa upp mina nya läppar som jag gjorde på Ribelle AB här i örebro.
 
Jag har totalt 1.ml juvederm Smile i över och underläpp.
 
Jag är super nöjd över resultatet, med tanke på att jag redan hade en "misslyckad" filler i min överläpp vilket resulterade i knölar på överläppen och jag fick lite som en "lejonläpp" som jag kallar det så var jag lite nervös om det gick att rätta till.

Och självklart så gick det, så nu har jag fått fylliga läppar och en jämn överläpp utan massa knölar.
jag rekommenderar er verkligen att gå hit till Ribelle i örebro.
Då det är KUNNIG personal, som har ett smakfullt öga för vad som är naturligt och vackert.
 
Missa inte Ribelle´s fina erbjudanden.
Gå in och gilla deras sida HÄR
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0