Tråkblogg.. - Knullar horor hela dagarna

ja ni det händer inte så mycket här förutom vissa dagar.. då kommer ALLT på en gång haha.
 
JAg har ju nu gått och blivt en gymfantast så jag slipper fylla på med mer plast..;) haha
FYYYNDIGT VAA!
 
 
nä men kommer väl fylla på med lite mat inspo och sådant som får mig att vilja träna och så...
 
sen så har jag ju köpt mig ett Xbox... och GTA!
 så nu knullar jag horor hela dagarna:D
 
Helt galet spel men de e ju riktigt kul..
så jag sitter 2 meter framför tvn. nerbäddad med massa kuddar och filtar dunkar hardstyle och lever livet..
 haha
 
 
 
Detta är vad min mat består utav nu förtiden... Bönor,avocado,kött,ägg och kvarg. fast i olika former...
detta var min mat efter träningen..
 
har försökt räkna ut hur mycket i underskott jag ska ha.. ca 800 så kommer ligga på max 2000 kcal om dagen.. men just nu kommer jag inte ens upp i det. så de sparar jag till helgen så man kan äta en liten pizza kanske:D
 
sedan vill jag ju rekomendera att köpa viktkontrolls piller som gör att man inte känner någon hunger känsla.. annars blir det väldigt jobbit tills kroppen blivit van..  sen ut och GÅ nu i höstvädret och få in massa syre så slipper man dö av träningsvärk.. säger hon som typ inte kan andas pga av täningsvärk:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0