Saras hardstyle/ hardcore list juni.

Jag får så ofta förfrågningar om att jag ska skicka musik till folk hit och dit.
Det tar för mycket tid, så då får ni hålla koll här istället.
BTW så är det bara 17 dagar kvar till DEFQON 1.
 
 
Glöm inte gilla min sida på facebook för direkt uppladdningar, events, erbjudanden mm.
https://www.facebook.com/Missbillmodel
 
 
 
SJälvklart skall jag dit i år med, så därför börjar vi väl med Defqon 1 anthem  2014
 Coone - Survival of the Fittest (Defqon.1 Anthem 2014)
 
 
Sedan får vi inte glömma att DEFQON 1 faktiskt hålls i australien med.
och detta är en av mina nya favorit låtar, man får sånt pirr i magen^^
Code Black - Unleash the Beast
 
 
OCH KUNG SOM JAG ÄR BLIR DET DECIBEL OUTDOOR FESTIVAL FÖR MIG MED!!!
HÄr har ni årets jävla låt, där även 2 av mina favoriter gjort remix på.
Psyko Punkz -- Back again (official Decibel 2014 anthem)
Psyko Punkz -- Back again (B-Front & Frequencerz remix)
 

 
och nu till något riktigt RAW, blir TOKIG!
 
 
 
OCh en riktigt skön diss zatox gjort:D
 
 
 
HARDCORE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0