Ännu fler nya Modellbilder.

tja tja!
Har som vanligt inte funnits någon tid för bloggen, men nu så gör jag ett försök när jag väl har något att visa er.
Känns ji sådär att berätta om att idag har jag ringt runt och planerat ,ed halva sverige bla bla.
är mycket med nattklubben så att säga:)
 
Nu har jag fått del 2 av sessionen med Miguel colinet.
riktigt sjysta bilder må jag säga.
VIll ni på något sett samarbeta med mig så tveka inte att dra iväg ett mail [email protected] (utför inga gratis jobb)
JAg vill även nämna några otroligt viktiga företag: Ribelle AB
och Erikas skönhet som är mina samarbetspartners.
 
 
Ni hittar hela sessionen här: http://www.modellbilder.se/photosession/55611
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0