dags att ta farväl. Stor förändring på ingång.

Jag har länge kännt att jag skulle behöva en hel renovering för att ens stå ut med att gå utanför dörren..
Så nu är projectet i full gång inför elmia och väl på plats kommer ni se en fräch sara.
 
Som ni redan vet har jag ju redan fixat läpparna,fransar e på och renovering utav naglar skall ske..
en ny image kommer dyka upp inom kort..
nu ska jag simma med de fula fiskarna;) 
 
Så det är dags att ta farväl utav den gammla sara.
för att komma tillbaka storslaget och göra ett sista ryck som ung..
;)
 
SÅ BYE BYE!<3
 

Kommentarer
Postat av: Dan

Oh I keep getting lost in your eyes☺️

Svar: :)
Missbill

2014-03-26 @ 23:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0