Chips biffen Sara!

Ja träningen är väl officiellt igång igen.
Igår efter ett sent jobbpass tog jag mig an ett pass vid 22 tiden, kondition och ben/rumpa. 
Så skönt att skaka i benen och bli utmattad efteråt.
jag börjar fundera på om min rumpa är magiskt, kört rumpa nu 2grr ordentligt och de ser ut som man får putröv direkt.. wierd or psyko haha:D
 
Det är verkligen inte lätt att sätta igång med träningen när man bor med någon som inte tränar och lagar god mat, och är gosig på köpet.
 
man fastnar lätt i soffan ätandes,gosandes,njutandes stället^^
Men nu kommer jag träna med instruktör 3 grr i veckan på ett annat gym sedan själv på 24/7 de lär nog räcka för att hålla sig i form iallafall:)
iallafall kände jag mig sååå duktig igår så var tvungen att ta en bild;) 
 
Visste ni att jag är typ beroende utav chips?
Eller jag måste ha chips liggandes hemma annars kan jag få paniksug och börja gråta...
galet fjantigt men så är det:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0