Fördomar -Real people.

 
Jag är en sån person som gärna provar saker INNAN jag uttalar mig(bara det inte är fisk ;) ), jag ger många människor chanser trotts att jag blivit "varnad".
Jag vet ju vad folk snackar om mig och jag tycker inte alls att det är rättvist,att jag skulle vara prostituerad bland annat, och att jag är en bimbo och alla de där innehållslösa antaganden. 
 
. och jag är  och det är hemskt att människor byggt upp ett hat mot mig fast de inte ens har träffat mig.
Just för att jag valt att synas på bilder!?
det kanske bara är JAG men är inte det LITE hjärndött?:D
förstår inte folk hur otroligt löjligt de låter?
 
Jag menar kändisar visar sig precis på samma sätt och det är OK?
skulle ni uttrycka er lika dant om Nicole här om hur slampig,och korkad hon är för den här bilden?
NJA aldrig hört...
men mina bilder är inte ok... då är jag en hemsk människa, elak, puckad,slampig,lättfotad osv.
Förstår ni vart jag vill komma?
 
Där är en av anledningarna till att jag inte vill dömma människor, för det har oftast visat sig vara tvärt om.
så snälla folk, sluta få för er saker om människor när ni inte ens träffat dem, och pratat med dem.
 
 
Men många gånger har man ju gjort nitlotter och blivit otroligt sårad..
Storhjärtad och godhjärtad som jag är blir jag ofta utnyttjad av främst tjejer som vill ta sig in i modell och gogo branchen. 
 
men över lag är jag otroligt lycklig över att ha lagt dessa rykten mm åt sidan och lärt känna otroligt många fina människor:)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Peter P

Har ju tyvärr blivit så i nu tidens Sverige att de är inte okej att ta snygga bilder som tjej om du inte tjänar dit levebröd på att stå som modell. Finns ju dock inte en ända känd modell som inte börjat med sessioner hos mindre fotografer för att bygga upp ett rykte som seriös modell. Kämpa på! looking good!

Svar: JAg ser det eom en betald hobby, sen beror det väl helt och hållet på hur man tar bilder och ändamålet.
Missbill

2014-05-20 @ 16:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0