Ingen hunger normalt?

Nu har jag upptäckt något jag aldrig någon sin gjort när jag tränat som jag gör nu.
Jag känner ingen hunger?
enbart frukosten känner jag mig sådär super hungrig, resten utav dagarna har jag försökt fått tvinga i mig mat, kvarg mm för att få i mig något efter träning och över laf gör att kunna bygga.
 
 
Varför är det såhär?
Förut har det alltid vart tvärt om, att jag är super hungrig efter träning..
 
Nå väl längtar tills fredag, då ska jag till ett nytt gym med peter och prova träna med han, oh hans PT med ett pass fokuserat på BEN.
Är så sjukt taggad, och för en gångs skull så känns det som att man tar sig vidare :)
 
hoppas jag kommer kunna börja löpa ordentligt framöver med utan att mina knän grusar ihop sig med knaster och smällar rakt igenom.
 
 
Idag så vaknade jag upp och så fort jag tittade upp kändes det som någon högg mig i ögonen med kniv, detta levererade en sådan huvudvärk att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.
Nys attacker och en snabb vistelse utomhus resulterade i katastrof.
när ska denna allergi ge sig?
 
somnade en stund och vaknade i panik, och samtidigt illamående och trög i huvud och kropp.
Värsta känslan som finns.:/
 
tänkte strunta i gymmet idag då jag även har nackspärr MEN något fick mig att tänka om.
Denna månads val resulterar i nästa månads kropp.
Så nä peta i sig något och dra i väg och kör bara:D
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bella

hej sara! jätte fin blogg.
du verkar vara en stark o cool tjej :)
Skulle vara kul om du la upp vad du använder för smink :),Tråkigt att du har slutat videobloggat.
ha de fint:) / Bella

Svar: Hej bella, tusen tack kul att du fått den uppfattningen om mig:)
Jadu det är en blandad kompott faktiskt, just nu använder jag hm´s egna bb cream och puder ifrån makeupstore samt hm´s egna solpuder som rouge:) inte värre än så:) ibland hittar man sina budget favoriter. men sen rengör jag ansiktet och återfuktar med aloevera creme morgon och kväll det har gjort underverk! jag har även börja sålt dessa aloevera produkter så är du intresserad hör av dig:)
Missbill

2014-05-17 @ 11:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0