Ett urdrag ur snoppdjurens intelligenta påhopp.

Herregud vilken dag det har vart haha humor på hög nivå.
med en släng av psyk varning.
Detta skrev en kille till mig HELT oprovocerat till mig på fb, vem ä han? och undrar vad han fått för sig.?
 
Sedan ar vi någon galen man som kallar mig rastist för han höll på och äckla sig och har letat reda på min fötter, sen frågar han om
jag vill se hans äckliga snopp klet.. då kallar han mig rasist haha..
och varför går det inte att blokera på Kik för?
jag använder det bara för att skriva med några vänner...
 
det är lite stavfel här och där, blir av bara farten nr jag satt på jobbet..
sen är de bara så kul att han fortstter komma med påhopp och att han ska be sina fans skicka till mig osv..
Att jag är slapp, och att han fått bilder på mig^^
 
 
 
 
 
 förstår inte varför killar r såhär?man bara tycker det är humor, men samtidigt blir jag så jävla äcklad.
 
hur kan man bli så desperat?
 
Men glöm aldrig tjejer:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0