Sen när blev glamour/underkläds modeller Webcam strippor?

Det är ju inte konstigt att en annan gammal avdankad glamour modell får konstiga blickar på sig och tankar som snurrar i folks huvuden ännu mer
När det nu förtiden skall vara halvtaskiga hemmavideos uppladdade i stringtrosor och man ska tydligen agera en något underbetald strippa..
 
Är man verkligen ute efter att kalla sig Glamour modeller? eller har jag missat något= är glamour modell en ny benämning på webcam dansare?
 
 
 jag undrar vart allt har gått snett, varför det inte räcker med att skapa vacker konst på bild. är inte det nog?
Måste man trycka upp Röven i en filmkamera och sälja sig för 40 spänn i veckan?
Är man bara värd 40 kr per person?
 
 
Och konstigt nog är det för det mesta dessa desperata inlägg man ser länkas överallt.
och inte ens har de råd att köa en bra kamera... :(
 
Alla får ju såklart göra vad de vill, men att blanda ihop underkläds modeller/glamourmodeller och sånt här trams är ännu ett desperat letande efter de som söker uppmärksamhet.och ännu värre inkomst.
Hade jag gått så långt att jag gjorde sånt skulle jag nog heldre stå och dra in ordentliga kulor istället:D
 
Men nu nöjer jag mig att skapa lite fantasi:D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åke Sundin

Skapar man sin egen camshow via t.ex Skype så kan du nog tjäna en hel del pengar istället för att sitta på en underbetald sida.

Och sedan så tycker ju alla olika vad gäller att "visa up sig".

Jag personligen hade gärna visat upp mig om jag tjänat massvis med pengar på det(om man nu gör det vill säga) - för mig är en naken kropp inget speciellt, inget vi inte har sett tidigare.

Så jag förstår ändå folk som visar sig och får betalt för det. Det dem gör är liksom inget speciellt + att dom får pengar för det. Win win!

2014-10-07 @ 18:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0