Dags att gå ned i vikt, efter sommaren.

Idag åkte mina kära chiafrön fram igen efter denna sommar.
Alla vet ju att det inte är bra att inte äta, så istället för att ställa in kroppen på svält eller att äta för mycket är detta ett mirakel tips det jag kommer med nu.

jag är inget fan av frukost, men jag brukar äta en banan eller något sådant runt 10 tiden. men då är jag fruktansvärt hungrig och sötsuget kommer igång.

Så innan jag drar till jobbet brukar jag dra i mig en matsked chia frön tillsammans med 3 skedar youghurt dem får svälla i. Det stå man sig på iallafall till lunch.

sedan ca en halvtimma innan middag, brukar jag skicka i mig en matsked till samt 3 skedar youghurt till.(måste stå och svälla en stund)
Detta gör att man inte äter mer än vad

man bör.



Dagsformen precis just nu.


får göra en återblick om 1 vecka:)

Kommentarer
Postat av: livet med Asperger och kronisk smärta

haha gå ner i vikt:P du väger säker 15 kg mindre än mej:P

2014-09-30 @ 20:28:59
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Missie J

Ser verkligen upp till dig. Önskar att jag hade en kropp som din. Önskar att du tog en bättre bild på din rygg med.
Fortsätt vara dig själv!!!!! Och kämpa på!!!!!
M.J

2014-10-01 @ 14:30:53
Postat av: WProgress

Hallå där!

Har själv tränat ett tag och kan en hel del om träning, har pluggat på en hel del.

Skulle rekommendera dig att äta mycket sallad, frukt & proteinrik mat. Ät flera mindre mål om dagen. Flera mål om dagen ökar nämligen fettförbränningen, väntar du för länge mellan varje mål så hinner förbränningstakten stanna av. Drick också mycket vatten, vätska gör att metabolismen(förbränning av fett) fungerar som den ska.

Lycka till! :)

2014-10-07 @ 18:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0